Regiecentrum • Gespreksbeheer • Gebruiksgemak
Heb je een afdeling die veelvuldig telefonisch contact heeft of heeft jouw organisatie een callcenter? Dan is onze Operator wellicht iets voor jou. Ons systeem heeft zich onder andere bewezen bij spoedposten in de zorg. Daarmee voldoet het aan de hoogst mogelijke standaarden wat betreft betrouwbaarheid en bereikbaarheid. Met het gebruik van onze Operator kun jij de communicatie binnen jouw organisatie naar een hoger level tillen.
Onze Operator is geschikt voor allerlei type gebruikers. Zo wordt het breed ingezet bij bijvoorbeeld MKB organisaties, grootzakelijke klanten maar ook bij bijvoorbeeld overheden en gemeenten. Op deze pagina kom je alles over de Operator te weten en kun je zien hoe het jouw organisatie verder kan helpen. Neem contact met ons en we leggen graag uit wat Operator in jouw specifieke situatie kan betekenen.
Jij hebt inzicht in jouw wachtrij en die van collega’s. Beheer je wachtrijen zodat je elke patient tijdig kunt helpen.
Je kiest zelf of je doorverbindt met of zonder ruggespraak. Ook biedt de Operator de optie tot een chatverbinding met beschikbare collega’s voor snel overleg.
Alle functionaliteiten die je nodig hebt voor een perfect (triage)gesprek op 1 plek.
We kunnen de instellingen in de Operator samen instelling om optimaal te kunnen werken binnen jouw organistie.
Je ziet direct welke collega’s aanwezig en beschikbaar zijn. Snel even contact leggen? Gebruik de groepschat!
Binnen de Operator is er de mogelijkheid om de Reporter af te nemen. Hiermee zie je in één oogopslag analyses van al het telefoonverkeer. Onmisbare informatie voor een zorgmanager.
Vcare Business gelooft erin dat je samen sterker staat, daarom hebben we strategische partnerships met bedrijven die ons versterken. Samen ondersteunen we jouw organisatie.