Doorschakelen • Bereikbaarheid • Flexibiliteit
Wil je dat medewerkers altijd en overal aan de slag kunnen? Zodat zij vanaf verschillende locaties kunnen werken, maar wel goed bereikbaar zijn? Met Vast-Mobiel integratie verdwijnen de grenzen tussen vaste en mobiele telefonie. Een van de voornaamste functies van deze integratie is het naadloos doorschakelen van gesprekken van vast naar mobiel. Dit maakt het mogelijk om oproepen te ontvangen en te maken vanuit één enkel nummer, ongeacht je locatie. Het gebruik van één nummer op je mobiel vergroot de professionaliteit en bereikbaarheid van je team, en biedt klanten en collega’s een betrouwbare manier om in contact te blijven.
Onze Vast-Mobiel integratie is geschikt voor allerlei type gebruikers. Zo wordt het breed ingezet bij bijvoorbeeld MKB organisaties, grootzakelijke klanten maar ook bij bijvoorbeeld overheden en gemeenten. Op deze pagina kom je alles over de Vast-Mobiel integratie te weten en kun je zien hoe het jouw organisatie verder kan helpen. Neem contact met ons en we leggen graag uit wat onze Vast-Mobiel integratie in jouw specifieke situatie kan betekenen.
Je belt met je zakelijke vaste nummer met je eigen mobiel, dus zonder je privé nummer bekend te maken. Ook gebeld worden via het vaste nummer gebeurd op je mobiel.
Doorverbinden gebeurd met een druk op de knop naar een collega of andere afdeling. Net zoals je dat gewend bent op een vast toestel.
Ben je in gesprek of even niet bereikbaar? Jouw collega’s kunnen zien of je in gesprek of niet bereikbaar bent. De receptioniste kan dit ook zien en dus direct doorverbinden met een collega die wel bereikbaar is op de vaste telefonie of mobiele telefoon. Zo kunnen je medewerkers efficiënter werken en worden je klanten sneller geholpen.
Dankzij Vcare recorder kunnen gesprekken veilig en AVG proof opgenomen worden voor trainingsdoeleinden of om gemaakte afspreken later nog eens terug te luisteren. Deze gesprekken staan veilig in de cloud opgeslagen met alleen toegang voor degene die bevoegd zijn.
Alle binnenkomende en uitgaande gesprekken worden opgenomen in Vcare Reporter en waardevolle data zoals gesprekstijden, wachttijden en hoelang iemand ingelogd is, worden bijgehouden in een duidelijk en overzichtelijk rapport.
Met Vcare Mobile Connect profiteer je van de eenvoud van één aanspreekpunt en ook één maandelijkse factuur voor de gesprekskosten en verbruik. Zo bieden we ook de SIP trunk, de telefooncentrale en de integratie binnen één omgeving. Integreer Vcare mobile binnen je omgeving via de Vcare integrator.
Vcare Business gelooft erin dat je samen sterker staat, daarom hebben we strategische partnerships met bedrijven die ons versterken. Samen ondersteunen we jouw organisatie.