Met taal, tekst, beeld, en spraak vertellen we honderden verhalen als Marketing & Communicatie afdeling. We zijn altijd op de hoogte van wat er leeft binnen de zorg en zorgen dat onze producten hierop aansluiten. Word jij blij van creatieve uitdingen, bijzondere ideeën en communiceren in de breedste zin van het woord? Dan zit je goed bij onze Marketing & Communicatie afdeling.
Op de Marketing & Communicatie houden we ons bezig met alle vormen van communicatie. In onze georganiseerde chaos werken we onder andere aan creatieve campagnes, onze website, evenementen organiseren en spontane projecten. Het meeste hiervan doen we in-house, maar waar nodig schakelen we externe expertise in. Over expertise gesproken: onze afdeling bestaat uit specialisten en generalisten. Samen vullen we elkaar aan. Op onze energieke afdeling valt altijd wat te beleven en zijn we op zoek naar nieuwe mogelijkheden. Een beetje rebels zijn hoort hierbij: grenzen moeten immers verlegd worden, dus die zoeken we op. In ons hechte team wordt alles besproken, veel gelachen en worden gekke ideeën uitgewerkt.
Gereageerd op een openstaande vacatures? Of heb je een open sollicitatie gestuurd? Tof! Wij gaan direct kijken of jij binnen de functieomschrijving of binnen ons bedrijf past. We laten je zo snel mogelijk weten of je voor een kennismakingsgesprek wordt uitgenodigd.
Jij hebt een passend profiel voor een functie binnen ons bedrijf. Daarom komen we graag met je in gesprek om kennis te maken. Nu gaan we kijken of wij een match zijn. Of wij als werkgever bij jou passen, maar ook of jij bij ons binnen het team past. Daarom is vaak de manager van de afdeling waarop je hebt gesolliciteerd hierbij aanwezig. Na het gesprek nemen we telefonisch contact met je op. Als we nog steeds allebei een match zien plannen we een volgend gesprek.
Een tweede gesprek: we hebben allebei het idee dat er een match is. Mooi! Nu gaan we samen dieper op zaken in die we in ons eerste gesprek al hebben besproken. We moeten namelijk jouw functie wel concreet maken. Vaak schuift er een andere manager of een directielid aan. Natuurlijk krijg je een rondleiding door ons pand. Zo krijg je nog meer gevoel bij onze organisatie en de mensen die bij ons werken.
Na twee positieve gesprekken vinden we het ook belangrijk dat je kennis maakt met de collega’s van je nieuwe afdeling. Jullie moeten het straks immers samen doen. Zijn wij ervan overtuigd dat jij onze nieuwste teamlid bent? Dan krijg je een contractvoorstel. Hopelijk ben jij net zo overtuigd als wij!
Nu het contract getekend is weten we ook wanneer je bij Vcare begint! Wij kunnen niet wachten om je nog beter te leren kennen. Daarom nodigen we je soms al uit voor activiteiten voor je startdatum. Het kan maar zo dat je al op de borrel, pubquiz-avond of barbecue staat voordat je een dag hebt gewerkt. En als dat niet uitkomt zien we je gewoon op je eerste werkdag!
Elke maandag staat er tussen 12:00 en 13:00 uur een compleet verzorgde lunch voor je klaar. Verse broodjes, allerlei soorten beleg en een vers gekookt eitje. We vinden dit belangrijk en gezellig dus eigenlijk is altijd iedereen hierbij wel aanwezig.
Elke vrijdagmiddag vanaf 16:30 uur staat de vrijdagmiddagborrel op het programma. Ben je fan van speciaal bier? Diverse biertjes staan al koud voor je! Maar ook als je liever een glas wijn of fris drinkt is er altijd iets lekkers te vinden. Vrijwel altijd zorgt onze collega Jeffrey dat de borrelhapjes klokslag half 5 klaar staan!
Naast de wekelijkse lunches en borrels hebben we een personeelsvereniging die uitjes verzorgd. Zo wordt de vrijdagmiddagborrel met enige regelmaat verlengd met een spelletjesavond of pub quiz. Dan eten we vaak samen wat voordat de festiviteiten beginnen.
Binnen de afdelingen wordt er ook regelmatig iets georganiseerd. Zo is de afdeling Service & Support onlangs nog wezen karten, lasergamen en eten. Doe dus vooral zelf een leuk voorstel en ga met elkaar op stap!